همه چیز اینجا هست

میخوام همه چیز رو که بلدم اینجا به اشتراک بزارم

همه چیز اینجا هست

میخوام همه چیز رو که بلدم اینجا به اشتراک بزارم

تحصیل رایگان در ترکیه

 

رای افرادی که دوست دارند در یک کشور خارجی مثل ترکیه درس بخوانند یکی از سوالات مهمی که برایشان پیش می اید ان است که هزینه اقامت و خورد و کوراک و نیز تحصیل در ان کشور خارجی به چه میزان است و ایا می توانند در طول تحصیلات دانشگاهی خود از پس مخارج آن کشور بر بیایند یا نه! از طرفی چون کشور ترکیه تقریبا هم سطح برخی از کشورهای اروپایی است و این کشور بابت تصویب و تایید کشورهای اروپایی مدام در بالا بردن سطح زندگی و تحصیل خود بر می اید می تواند گزینه مناسبی برای تحصیل به شمار اید   .

تحصیل در ترکیه پزشکی

بسیاری از مردم بخصوص هم وطنان مان دوست دارند در رشته پزشکی تحصیل نمایند اما از انجایی که رقابت در این رشته بسیار بالاست و پذیرفته شدگان این رشته در دانشگاه های معتبر کم می باشد لذا اغلب پشت کنکور و درهای دانشگاه می مانند. سطح دانشگاخه های کشور ترکیه در رشته های پزشکی بسیار بالاست و از انجایی که منابع ازمون به نسبت منابع کنکور ترکیه کتر است و اغلب در دبیرستان با انها اشنایی کافی دارند لذا قبولی در رشته پزشکی در دانشگاه های ترکیه بسیار بالاست

شرایط تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

افرادی که دارای دیپلم هستند می توانند به راحتی در ازمون ورودی بنام ازمون یوس شرکت نمایند و بعد از قبولی و دریافت رتبه بالا و مورد قبول دانشگاه مرد نظر خود ویزای تحصیلی را دریافت و مشغول به تحصیل شوند. هرچند بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل در ترکیه عمدتا در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس وارد دانشگاه های این کشور می شوند تا ادامه تحصیل دهند.

تحصیل رایگان در ترکیه

چنانچه شما علاقه مند هستید در هزینه های تحصیلی خود در کشور ترکیه صرفه جویی های اساسی نمایید و با کمترین هزینه در این کشور اسکان و مشغول به تحصیل شوید و در رفت و امدهای خود از نظر مالی صرفه جویی نمایید و از سوبسیدهای دانشگاهی بهره ند شوید می بایست در دانشگاه های معتبر این کشور در ازمون یوس رتبه بالایی را دریافت نمایید . همچنین شما می توانید در اولین تر دانشگاه خود با مطالعه دروس خود و دریافت نمرات بالا از بورسیه تحصیلی نیز استفاده نمایید.

شرط معدل برای تحصیل در ترکیه

در دانشگاه های ترکیه شزط معدل چندان اهمیتی ندارد هرچند برخی از دانشگاه ها به معدل دیپلم و نیز ریز نمرات شما علاقه مند هستند و در پذیرش شما به عنوان یکی از ملاک های پذیرش مورد توجه خود قرار می دهند.اما بهتر است بدون استرس تمام نیرو و تمرکز خود را برروی ازمون یوس قرار دهید . اما اگر معدل شما بسیار پایین است بهتر است اقدام به افزایش معدل خود نمایید. و این کار با برداشتن چند واحد درسی و مطالعه مجدد ان امکان پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به ادارات اموزش و پروش محل زندگی خود مراجعه نمایید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد